Ειδήσεις, νέα και ιστορική έρευνα για τη Κύπρο απο τον Γεώργιο Παπασημάκη, και τη συντακτική μας ομάδα.
Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2019
Ελλάδα - Γαλλία - Τα Ελικόπτερα NH 90 #Ελλάδα #Γαλλία #ελικόπτερα #nh #...
Πηγές: www.onalert.gr
www.defence-point.gr
https://en.wikipedia.org/wiki/NHIndus...
Το ΝΗ 90 αποτελεί το πλέον σύγχρονο μεταφορικό ελικόπτερο της ΑΣ. Μέχρι και σήμερα η ΑΣ έχει παραλάβει 14 ελικόπτερα του τύπου. Αναπτύχθηκε ως απάντηση στις απαιτήσεις του ΝΑΤΟ για ένα ελικόπτερο πεδίου μάχης το οποίο θα μπορούσε επίσης να λειτουργήσει και σε θαλάσσια περιβάλλοντα.
Το NH-90 αναπτύχθηκε και κατασκευάζεται από την NH Industries, μια συνεργατική εταιρεία, η οποία ανήκει στην Airbus Helicopters , Leonardo (πρώην AgustaWestland ) και Fokker Aerostructures. Το πρώτο πρωτότυπο πραγματοποίησε την πρώτη του πτήση τον Δεκέμβριο του 1995. Ο τύπος εισήχθη για πρώτη φορά σε ενεργό υπηρεσία το 2007. Από τον Ιανουάριο του 2017, το NH90 έχει καταγράψει 127.000 ώρες πτήσεων στις ένοπλες δυνάμεις δεκατριών κρατών.
Το NH-90 θεωρείται ιδιαίτερο ελικόπτερο για δύο λόγους:
Πρώτον, έχει τη διάκριση πως αποτελεί το πρώτο, παγκοσμίως, ελικόπτερο μαζικής παραγωγής με πλήρως ηλεκτρονικό σύστημα μεταβίβασης εντολών πτήσης, (αγγλικά: “fly-by-wire”).
Το NH-90 είναι το πρώτο ελικόπτερο στον κόσμο που έχει αναπτυχθεί σύμφωνα με τις απαιτήσεις του ΝΑΤΟ. Ως εκ τούτου, ο σχεδιασμός του NH-90 ανταποκρίνεται σε πολλαπλά διεθνή πρότυπα.
Συνεχίζοντας, υπάρχουν δύο κύριες παραλλαγές, το ελικόπτερο Tactical Transport Helicopter (TTH) για χρήση από το στρατό και η ναυτική έκδοση (ΝΗΡ), κατάλληλη για χρήση ως οργανικό ελικόπτερο σε φρεγάτες. Κάθε εξαγωγικός πελάτης έχει συνήθως διάφορες μεταβολές και προσαρμογές στους στόλους NH-90, όπως διαφορετικά όπλα, αισθητήρες και διατάξεις καμπίνας, για να καλύψουν τις δικές τους ειδικές επιχειρησιακές απαιτήσεις. Διαθέτοντας προηγμένη σύνθετη άτρακτο, προστασία HIRF και υψηλά επίπεδα επιβιωσιμότητας, σχεδίαση με γνώμονα την αντοχή σε πυρά ελαφρών όπλων και προαιρετική σουίτα αυτοπροστασίας, το NH-90 είναι σχεδιασμένο για να επιχειρήσει στο σύγχρονο, απαιτητικό, δυναμικό και μεταβαλλόμενο πεδίο μάχης του 21ου αιώνα.
Η σύνθετη άτρακτος του NH-90 έχει λιγότερα εξαρτήματα και χαμηλότερο δομικό βάρος, με αποτέλεσμα την αύξηση της αντοχής κατά 30% σε σύγκριση με μια μεταλλική άτρακτο, καθώς και την αυξημένη αντοχή στη μάχη. Οι σύνθετες λεπίδες στροφείου έχουν μεγαλύτερη αντοχή, αυξημένη διάρκεια ζωής των εξαρτημάτων, καθώς και βελτιωμένη αεροδυναμική απόδοση.
Το ελικόπτερο είναι αρκετά μικρό για να χωρέσει σε ένα υπόστεγο φρεγάτας του ΝΑΤΟ, αλλά με επαρκή όγκο για μία ευρύχωρη καμπίνα που διαθέτει συρόμενες πλαϊνές πόρτες και οπίσθια ράμπα για να μπορεί να φιλοξενήσει τον εξοπλισμό διαφορετικών αποστολών και στρατιώτες με πλήρη φόρτο μάχης, παρέχοντας μεγάλη ευελιξία.Μια προηγμένη, ολοκληρωμένη ηλεκτρονική σουίτα, ένα κρυστάλλινο πιλοτήριο (glass cockpit) και προηγμένα συστήματα πτήσης αυξάνουν την ταχύτητα και την ακρίβεια των δεδομένων που αναλύονται.
Το NH-90 διαθέτει τη χαμηλότερη υπογραφή ραντάρ στην κατηγορία του, χάρη στην άτρακτο σε σχήμα διαμαντιού και τον σκελετό από σύνθετα υλικά. Επιπλέον, συσκευές καταστολής υπέρυθρης ακτινοβολίας και κατακόρυφες είσοδοι αέρα του κινητήρα συμβάλλουν περαιτέρω στη μείωση των ακουστικών και υπερύθρων σημάτων.
Η προηγμένη σουίτα αυτοπροστασίας του ελικοπτέρου αποτελείται από δέκτες προειδοποίησης λέιζερ και ραντάρ, σύστημα ανίχνευσης εκτοξεύσεων πυραύλων και διανομείς αντιμέτρων (φωτοβολίδων)
Οι μεταφορές τακτικών στρατευμάτων του NH-90 (TTH) και οι εκδόσεις NFH (NATO Frigate Helicopter) χρησιμοποιούν κοινά συστήματα, διευκολύνοντας το σχεδιασμό και την απλοποίηση του συστήματος εφοδιαστικής υποστήριξης.
Έχοντας ένα βασικό σύστημα εκπαίδευσης για πιλότους και συντηρητές – μαζί με ένα βασικό σύστημα συντήρησης και ανταλλακτικών – μειώνει σημαντικά το κόστος του κύκλου ζωής.
Σε πρώιμο στάδιο, το NH-90 έχει συναντήσει πολλά προβλήματα με τα ηλεκτρονικά του, γεγονός που με τη σειρά του έχει καθυστερήσει την ενεργό ανάπτυξη του τύπου από ορισμένα κράτη-αγοραστές. www.onalert.gr
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου